Tuesday, February 24, 2009

Selamat Maju Jaya Faizah

Selepas berkhidmat lebih 8 tahun di TAB, beliau bakal beralih angin ke syarikat baru. Berkuatkuasa 23 Jan lalu selama 3 bulan beliau akan mula bercuti 16 Mac ini untuk membuat persediaan bekerja ditempat baru.

Pn Faizah Rusrianti yang merupakan staf TABSB yang sejak awal kemasukan hingga kini setia di Cyber dan merupakan Project Coordinator di bawah naungan En Shoib Harun.

Beliau juga adalah orang penting yang merupakan wakil khas yang dilantik untuk sebarang agihan diary, kalendar, angpow dan sebagainya. Ketiadaan beliau nanti masih sukar dicari ganti memandangkan sehingga kini masih tiada sukarela yang datang mendaftar untuk tujuan amal ini.

Beliau yang akan memulakan tugas di MITI pertengahan bulan depan akan menghadapi rutin baru di mana beliau yang selama ini sudah selesa bekerja di Cyberjaya kini terpaksa berulang dari rumah beliau di Kajang ke Jalan Duta.

'Dengan tempoh perjalanan yang panjang serta parkir berbayar disampng kos bahanapi serta tol sedikit sebanyak memberi kesan terhadap perbelanjaan harian...'katanya.

Beliau juga sempat menyampaikan pesan supaya diampunkan salah dan silap dan halalkan makan dan minum sepanjang tempoh berkhidmat di sini.

Kita semua mengharapkan agar beliau lebih cemerlang di tempat baru dan semoga anda akan lebih berbahagia sentiasa.

Semalamat Maju Jaya

3 comments:

Anonymous said...

Jom buat majlis perpisahan... atau dah terlambat?

Anonymous said...

smoge sukses d tmpat baru,jgn lupe member kat tab.....

Anonymous said...

buatlah farewell.... time orang lain korang buat..time dia...kesian diaaaaaaa