Wednesday, February 18, 2009

TV, Kenaikan gaji & Bonus - Pihak Pengurusan Menjawab Persoalan

Pembuka tirai 2009 dengan menganjurkan sessi komunikasi & dialog pengurusan dan kakitangan disambut baik oleh kakitangan TABSB dimana dianggarkan seramai 93% kehadiran.

Majlis yang bermula agak lewat sedikit dari jadual kemudiannya berjalan lancar dengan ucapan pembukaan arah tuju syarikat serta pelancaran CMMI level 5 yang disampaikan oleh En Anuar Alias. Pelbagai topik penting berkaitan tahap prestasi syarikat serta fokus 2009 telah diterangkan dengan panjang lebar.


Untuk CMMI level 5 yang akan menjadi fokus utama agenda 2009 telah disampaikan oleh Melanie dengan menyatakan objektif khas serta kakitangan yang dilantik untuk menjayakannya pada tahun ini.


Majlis kemudiannya bersambung selepas semua yang terlibat menjamah jamuan yang disediakan. Sessi Q&A mendapat sambutan hangat di mana semua soal berkaitan keperluan pejabat, jumlah mainpower serta kenaikan pangkat dan gaji turut diutarakan.

Antara agenda penting yang menjadi tarikan utama majlis kali ini iaitu penganugerahan Sijil Penghargaan Khas yang diberikan kepada pihak yang terlibat dalam kejayaan syarikat sepanjang tahun lepas. Pelbagai pengiktiarafan termasuk Projek Paling Menguntungkan, Group Projek Terbaik, Pekerja Terbaik, Projek Manager Terbaik dan sebagainya. Senarai Lengkap akan dipaparkan sedikit masa lagi. Tahniah kepada yang menang!

Majlis yang diMCkan oleh pn Ezatul serta didoakan oleh sdr Gunx berakhir sekitar jam 6 petang. Pihak pengurusan berjaya menjawab beberapa persoalan yang diajukan dan ada diantaranya menunggu keputusan positif dan sangat-sangat diharapkan. Antaranya skala gaji kakitangan, kadar bonus tahunan serta Family Day yang sememangnya merupakan soalan popular di majlis sebegini.


Terima kasih kepada yang menanyakan soalan. Pihak pengurusan mengalu-alukan sebarang kemusykilan dan soalan di masa-masa akan datang. Juga terima kasih kepada pihak penganjur yang berjaya mengadakan majlis ini walaupun diberi notis di saat akhir.

0 comments: