Tuesday, February 24, 2009

Selamat Pengantin Baru Sdri Lindas

Dalam sibuk artis bernikah awal tahun ini, seorang artis dalaman TABSB pula bakal melangsungkan pernikahan.

Harzlinda binti Ithnin atau lebih mesra dipanggil Lindas bakal diijabkabul pada tanggal 28 Februari ini iaitu pada hari Sabtu bersamaan 2 Rabiulawal 1430 Hijriah. Majlis gilang-gemilang ini dijadualkan berlangsung di Taman Angkasa Pantai Dalam dengan dihadiri sandara mara dan sahabat handai.

Beliau menjemput semua warga TAB hadir kerana jamuan spesel menanti anda. Majis jamuan bermula jam 12 tgh hingga 4 ptg. Antara mercutanda arah ke rumah beliau adalah berhampiran balai polis lama atau di hadapan Pantai Permai atau lebih senang lagi iaitu berhampiran dengan teratak harmoni Pn Yati HR kita.

Beliau melahirkan rasa gumbiranya sepanjang temubual menyatakan bakal suami kedua beliau ini adalah warga Tumpat kelantan dan kini bertugas di KTM. Anak perempuan beliau sangat rapat dengan bakal ayahnya ini dan mereka sekeluarga khabarnya sedang berkira-kira untuk melancong ke luar negara sebagai sambutan berbulan madu sedikit masa lagi.

Kami semua warga TABSB mengucapkan TAHNIAH kepada beliau semoga bahagia ke akhir hayat. Bagi sesiapa yang akan hadir berikut adalah alamat penuh rumah pengantin:

611, Blok 6
Taman Angkasa Pantai Dalam.


Klik ikon utk melihat peta

0 comments: