Wednesday, October 28, 2009

Sambutan Hari Raya Sana Sini


Hari Raya kakitangan Faber
tempat: Faber tower tarikh: 9 Okt 2009

Sambutan Peringkat Faber secara kecil-kecilan telah diadakan walaupun hanya berbekalkan nasi briani gam Bangi berlaukkan ayam kampung, kambing dan daging kurma. Kakitangan TAB Faber sempat menggayakan baju raya terbaru dengan pelbagai fesyen terkini. Seperti biasa diakhiri dengan sessi fotografi berbagai aksi.





Hari Raya TAB peringkat KL
tempat: Cyber Ofis tarikh: 16 Okt 2009

Setelah beberapa tahun diadakan di Faber kini pihak pengurusan berkenan mengadakan majlis jamuan Hari Raya TAB di Cyber. Majlis yang diadakan sehari selepas sambutan Majlis Hari Raya TM di Royale Chulan Hotel pada hari sebelumnya. Walaupun tidak semeriah sambutan di Royale Chulan, Majlis sambutan rasmi TAB ini cukup meriah dengan pelbagai aksi & ragam kakitangan dengan pakaian berwarna warni. Jamuan yang disediakan juga agak memberangsangkan. Tetapi majlis semakin meriah menjelang sessi bergambar di beberapa tempat di dalam ofis, luar ofis, lif serta lobi TM kompleks.

Hari Raya TM peringkat Nasional tempat: The Royale Chulan Hotel
tarikh : 15 Okt 2009
Bertempat di The Royale Chulan Hotel, KL TM mengadakan sambutan Hari raya peringkat nasionalnya secara besar-besaran
. Majlis dimeriahkan dengan juadah pelbagai rasa serta band klasik undangan yang menyampaikan pelbagai lagu tradisional. Berbanding tahun sebelumnya yang kebiasaannya sambutan diadakan di lobi menara kita TM mencuba pengalaman baru dengan mengadakan majlis seumpamanya di tengah bandaraya KL. Antara tetamu VIP yang hadir termasuklan Bekas CEO Dato Abdul Wahid CEO-CEO GLC lain, Artis-artis jemputan dsb.

Semua aksi dan suasana jamuan untuk setiap majlis sempat dirakam dan boleh disaksikan melalui album gambar TAB.
Selamat menonton!

0 comments: